Wednesday, November 25, 2009

PulaNg ke Ke KamPung

hari ini aku akn pulang ke KAMPUNG...
pagi2 bpk aku dh kejot suoh tolong sembelihkn ayam...aku dgn mate yg ngantok trus pergi ke reban...aku dan ayahku bertungkus lumus menangkap ayam...terlepas plak sekor ayam jantan...happy ayam tuh...time sembelih ayam,,,ayam yg terlepas td tuh pandang jerk...hahaha...ske dier x knew sembelih ag...time sembelih x taw ah plak kn tbe ayam tu bleh berdiri lg ble aku nk letakkn kt ats tanah....hahahaha....x bleh blah...aku pegang kuat sgt kot..
lps tuh aku msuk dlm blik bsuh darah2 yg terkene kt kaki...lps tu aku msuk dlm bilik blik tros berselubung..tibe2 bpk aku panggil suoh beli gas plak...skt ati jerk...hahaha...tp aku senyap jerk dan tros pegi...sempat la isap okok jap...huhuhu...blik beli gas aku tros msok blik...kali nih aku x lyn spe pown panggil...padahal mak aku suoh tolong cbut bulu ayam tp aku ngantok sgt...
lps tuh kul 11 bru bgun blik...siap2 mandi aku tros g bsuh kete yg wane merah dh bertukar jd warne mas...mcm pegi bwk kete tuh kt madagascar plak...hahaha...lps abes bsuh tros blik mkn...packing brg...loading msuk dlm kete...n setel...kul 3 kiteorg gerak blik kampung...n sampai kul 6...singgah2 g kedai sampai umah atok aku kul 7...pstuh sumer g ke dapur cari mkn...hahaha...n skang aku berjalan ngan akak aku....

No comments:

Post a Comment