Monday, November 23, 2009

pErGi mEnaNgkaP KetAm

Macam hari2 bese, tp arini aku bgun lambat...hehehe...mlm td chatting sampai kul 5 pg..
mlm td mcm2 aku chat ngan membe aku...brulah aku knal dier tuh mcm mne...kalau korg nk taw spe orgnye carilah sendiri...minah tuh thn gler mate die smpaai kul 5 pg chatting ngn aku..mcm x cyer jerk...hahaha...yg penting org tu adalah membe aku...
bgun2 pg tros pegi mandi...tdow nyenyak gile sebab tidow kt atd katil yg dekat hospital tuh...huhuhu...lps mandi prot pown lapa...mkn lah ape lagi....then aku pegi belek laptop aku wat eximent LAW...bpk susah gak xdew tenet nk cri info...buntu gler...aku pown wat la ckit2 jerk...ble dh ptg abg ipar aku g ajak tangkap ketam...
ckp pukul 3 last2 pukul 5 bru gerak...smapai kt port ketam...tgk2 air bru nk surut..so ketam x wujud la mse air pasang...putus harapan...last2 cri siput....dh abes cri ade ker ptut dibuang blik...hahahaha.....borink jerk tros blik umah...mlm nih aku nk wat eximent...law minah tuh chat ag...bleh laa ilangkan bowink skit...ok sume...byeee...

No comments:

Post a Comment