Sunday, November 22, 2009

PERJALANAN PULANG (21/11/09)

Pada hari tersebut aku pulang ke kampung..
Bermula dri pg aku bgun awal2 dan bersiap untuk pulang.
blik umah dan kjotkan mat untuk anta aku ke PUDU..
sampai di sana aku terus beli tiket dan trus naik bas..
dalam perjalanan aku foqus tgk cter universal soldier..
setelah sampai di JB aku pegi ke kedai beli roti...
lapa glier sial...faiq ngan udin dh tunggu aku kat 7e...aku trus msuk dlm kete...
kemudian kami pergi makan..dieorg pyung aku sbb aku dh memang xdew duit..
.selesai makan kteowg gerak plak pegi umah udin anta barang..lpk2 jap tgk astro...pstu gerak nk anta aku plak...tbe2 semasa dlm perjalanan aku bru tersedar henset aku xdew dlm poket...jenuh si paiq u turn blik pegi umah udin..(sori paiq..)..lps tuh paiq tros memandu sampai umah aku..
sampai kt umah aku aku tgk2 xde owg pintu x kunci...aku tepon bpk aku dier ckp g supermarket...beli brg mkn...aku lpe plak nk ckp yg paiq ngan udin x jd tidow kt umah aku...
so dorg kne tunggu lame ckit sbb mak aku dh beli lauk...tngu pnyer tunggu lauk ketam,udang n ikan pun siap...aku x taw plak si paiq ni suke mkn ketam...abes dier bedal..die la plg lame mengoperate badan ketam tuh...hahaha abes mkn dorg pown blik....

No comments:

Post a Comment