Sunday, December 6, 2009

REMPIT DAN FAIRUZ DH KAWEN...

Pukul 11 gua gerak g melake...
pukul 2 sampai cne...mse pegi aku tersalah jalan smpai msuk ke highway putrajaya...last2 aku wrong way patah blik...hahahaha...nseb xdew barua...
byk hentian aku benti ...hahaha
sampai kt cne aku jmpe mmbe aku....tp bukan dak kelas aku...ade sowg jerk budak laki kelas aku...dak pompuan ade 3 tp dorg dtg lambat sempat jumpe jerk....TAHNIAH kpd si fairuz dan rempit...tp knp awl sgt oi...hahaha...blom pias ag happy2...hahaha...nevermind....lg bgus korg kawen awl law lmbt kang tkot terjadi ape2 plak...anyway thank you sebab jempot aku eh fairuz...hhahaha....aku nih ntah bile lah..plan2 xnk kawen ah....law kawen pon x bercinta...hahaha
dlm prjalan blik smapai kt serdang hujan lebat...aku benti jap...isap rokok sbab dh sjook...
pstu redah blik...bahaye tuh....sampai kt pandan indah tibe2 moto pegi menyasor....tgk2 tayar pancit plak...ai sey men....perghhh dh la nk maghrib...sume kdai tutup...msg aiman dier ckp cber try cri kedai....aku pown cri la...redah2 jerk bwk moto dlm keadaan mcm tuh...hahaha...dh tension tros redah smpai umah hahahaha....ALHAMDULILLAH aku selamat sampai....1 kdai jerk yg bukak kt estana di jelah yg ader...huhuhu...aku mls nk tuka dulu aku tros blik umah...soe man....hehehehe...sjok dowh,....fuuuuhhhhh penat giler rase2 mcm nk tidow lame jerk mlm nihhh....





SELAMAT PENGANTIN BARU....


AKU SELAMAT...

No comments:

Post a Comment